Ochtend loopgroepen

Dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdagochtend loopgroepen.
De ochtendtrainingsgroepen van The Hague Road Runners (HRR) bieden een breed trainingsprogramma, gericht op lenigheid, kracht, reactie- en uithoudingsvermogen. Je kan hardlopen, wandelen en nordic wandelen.

Trainen in de ochtenden zijn perfect voor degenen die graag overdag willen en kunnen trainen. Ook is het een uitstekende mogelijkheid om na een intensieve loopcarrière te blijven genieten van de loop- en/of wandelsport

De trainingen zijn zo opgebouwd dat je op je eigen niveau aan je conditie kunt werken. Zowel de ‘kilometervreters’ als de mensen die wat minder intensief bezig willen zijn, komen ruimschoots aan hun trekken. Getraind wordt aan de hand van een schema. The Hague Road Runners beschikt over gediplomeerde trainers, assistent-trainers en masseurs.

Wanneer je begint, of een hele tijd niet of weinig hebt gesport kun je ook bij The Hague Road Runners aanhaken. Je kunt je conditie geleidelijk opbouwen, met duurlopen, maar ook met wandelen of oefeningen met en zonder materiaal.

Een voorbeeld van een Ochtendtraining is een korte warming-up gevolgd door een uur buiten actief in de natuur. Afhankelijk van het programma kan dat een duurloop een heuveltraining of een pyramideloop zijn enz. Natuurlijk ronden we dit af met een cooling-down. Na afloop is er gelegenheid om na te praten.

Tijden:
Dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag : 09.30 tot 11.00 uur Zaterdag is er geen geplande training. Je kunt je dan aansluiten bij een van de trainingsgroepen die om 9 uur vertrekken.

Deelnemen aan de ochtendtrainingen gaat op basis van het normale lidmaatschap van HRR. Daaronder valt dat u één maand gratis en vrijblijvend kunt meetrainen.
Meer informatie vind u op de pagina lidmaatschap.

Voor meer informatie: 070-3281025 clubhuis op trainingsdagen van 11:00 tot 12:00

Trainers ochtend_loopgroepen

Izaak LuteijnAnnie van Heiningen
Izaak Luteijn
Recreatiegroep
dinsdagochtend en
donderdagochtend
5km 10km
Annie van Heiningen
Recreatiegroep
woensdagochtend, vrijdagochtend en zaterdagochtend 5km 10km